ایستگاه 1 : ایستگاه نوار سقفی
کد کارگر مشغول به کار : A
مراحل اصلی فعالیت :
325 TP : پاک نمودن شیار مخصوص نوار سمت چپ توسط مایع پاک کننده و زدن ماستیک
001 TP : چسباندن زه سمت چپ و زدن چسب کاغذی به دو سر زه سقف به منظور ثابت نگهداشتن آن .
326 TP : پاک نمودن شیار مخصوص نوار سقف سمت راست توسط مایع پاک کننده و زدن ماستیک .
290 TP : چسباندن زه سمت راست و زدن چسب کاغذی به دو سر زه سقف به منظور ثابت نگهداشتن آن .
زمان استاندارد برای نصب قطعات :
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >زه های مشکی رنگ ماستیک « مشکی رنگ » برای چسباندن زه روی سقف
1 زدن ماستیک به شیار (01)1 چسباندن زه و زدن چسب کاغذی
ایستگاه 2 : دیاق سپر و محل لوله سوخت
کد کارگر مشغول به کار : OG
مراحل اصلی فعالیت :
003 TP : درگیر نمودن مجموعه لوله ترمز و نیز بین به زیر بدنه و جا زدن بست پلاستیکی و ثابت کردن لوله ترمز چرخ سمت چپ از مجموعه لوله های زیراتاق به سمت مذکور در محدوده روی شاسی عقب .
015 TP : نصب پایه کناری سپر عقب همراه خار مربوطه آن توسط چند عدد پیچ سمت راست و چپ .
034 ISI : ثابت کردن مجموعه لوله های سوخت و ترمز زیر اتاق در قسمت انتهای اتاق توسط بست های پلاستیکی و قرار دادن لوله ترمز چرخ عقب راست به داخل براکت نگهدارنده لوله
010 TP : نصب دو عدد درپوش داخل آستر گلگیر عقب و یک عدد درپوش زیر سپر عقب سمت راست .
583 TSI : جا زدن سر شیلنگ لاستیکی مجموعه برگشت بنزین به سر لوله مربوط به برگشت بنزین موجود روی مجموعه لوله های ترمز و بنزین اصلی .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >لوله سوخت خارهای زیر گلگیر بست های پلاستیکی پایه های فلزی سپر عقب درپوش برای زیر گلگیر پیچ 2 محل سوخت لوله
ایستگاه 2 : نصب لوله سوخت
کد کارگر مشغول به کار : GO
مراحل اصلی فعالیت :
854 TP : جا زدن 5 عدد خار خاکستری داخل گلگیر و یک عدد برای گوشه پایینی گل پخش کن جلو سمت راست .
364 TP : نصب یک عدد درپوش چهار گوش روی ستون جلو راست .
284 TP : نصب گل پخش کن زیر چران جلو توسط خارهای مربوطه .
006 TP : بستن پیچ های مجموعه لوله ترمز از داخل محفظه موتور .
175 TP : نصب لوله ترمز و بنزین به زیر شاسی توسط 4 پیچ .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >5 عدد خار خاکستری بر روی نصب گل پخش کن و زیر گلگیر گل پخش کن مشکی رنگها برای جلو بست مخصوص و پیچ بای نصب لوله سوخت درپوش مشکی رنگ چهار گوش
3 نصب لوله سوخت
ایستگاه 4 : لوله سه قلو
کد کارگر مشغول به کار : OH
مراحل اصلی فعالیت :
012 TP : جا زدن چهار عدد خار خاکستری داخل گلگیر و یک عدد برای گوشه پایینی گل پخش کن جلو سمت چپ .
189 TP : نصب دو عدد درپوش داخل گلگیر سمت چپ .
021 TP : نصب دو عدد بست مشکی رنگ نگهدارنده سیم کشی زیر است گلگیر جلو سمت چپ داخل محفظه چرخ .
815 TP : نصب براکت وسط منبع شیشه شور توسط دو عدد پیچ به زیر آستر گلگیر سمت چپ .
016 TP : نصب مجموعه لوله برگشت بنزین توسط 3 عدد پیچ در قسمت عقب به زیر شاسی .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >4 عدد خار مشکی رنگ برای گل پخش کن و زیر گلگیر . براکت فلزی برای منبع شیشه شور . بست مخصوص مشکی رنگ برای نصب سیم کشی زیر آستر جلو سمت چپ . پیچ و بست مخصوص برای نصب مجموعه لوله برگشت بنزین .
4 نصب مجموعه برگشت بنزین
ایستگاه 4 : کابل ترمز دستی عایق حرارت گیر
کد کارگر مشغول به کار : HO
مراحل اصلی فعالیت :
016 TP : نصب عایق حرارت گیر اگزوز توسط 3 عدد پیچ .
017 TP : عبور دادن کابل ترمز دستی از زیر به داخل اتاق و ثابت کردن آن به زیر بدنه .
013 TP : مونتاژ قلاب اگزوز و نصب آن زیر اتاق توسط دو عدد پیچ و قرار دادن حلقه های لاستیکی مربوط.
631 TP : اتصال عایق حرارت گیر دوم برای خودروهای CNG.
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >سینی حرارتی کابل ترمز دستی بست اگزوز
5 نصب عایق حرارت گیر اگزوز
ایستگاه 4 : جعبه فرمان
کد کارگر مشغول به کار : OG
مراحل اصلی فعالیت :
284 TP : نصب گل پخش کن زیر چرخ جلو توسط خارهای مربوط به سمت چپ .
008 TP : نصب مجموعه جعبه فرمان « ابتدا درگیر کردن پیچ ها و سپس محکم کردن آنها ».
020 TP : نصب سه عدد خار نگهدارنده لوله های ترمز چپ و راست چرخ های جلو در محفظه موتور شامل دو عدد در سینی جلویی و یک عدد روی آستر گلگیر چپ .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >گل پخش کن مشکی رنگ سه عدد خار نگهدارنده لوله های ترمز مجموعه جعبه فرمان
6 و (06)6 جعبه فرمان
ایستگاه 5 : پرایمر
کد کارگر مشغول به کار : OF
مراحل اصلی فعالیت :
294 TP : زدن پرایمر مشکی رنگ به کادر شیشه عقب توسط قلم مو
149 TP : زدن پرایمر مشکی رنگ به کادر شیشه جلو توسط قلم مو
048 TP : عبور شیلنگ شیشه شور از سوراخ درب موتور و قرار دادن در موقعیت مناسب روی گلگیر جلو راست و نصب نازل به روی درب موتور .
078 TP : نصب خارهای میل درب موتور و نصب میله نگهدارنده درب موتور بر روی آنها
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >ماده پرایمر مشکی رنگ شیلنگ آبپاش میله نگهدارنده درب موتور نازل آبپاش
7 زدن پرایمر مشکی رنگ 01) 7 عبور شیلنگ شیشه شور از سوراخ درب موتور
ایستگاه 5 : سه راهی ترمز
کد کارگر مشغول به کار : FO
مراحل اصلی فعالیت :
067 TP : بستن موقت لوله های ترمز و چرخ های عقب به شیر سه راهی ترمز و بستن مجموعه به دیواره محفظه موتور .
068 TP : محکم کردن چهار لوله مرتبط به شیر سه راهی ترمز مربوط به چرخ های عقب و جلو روی دیواره محفظه موتور .
196 TP : جا زدن گرد گیرهای دور لوله گاز کولر داخل محفظه موتور روی سینی جلو پا .
??? TP : گذاشتن مجموعه کولر روی کانوایر و جدا کردن گردگیرهای دور لوله از مجموعه .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >سه راهی ترمز گردگیرهای مخصوص مشکی رنگ برای سینی جلو پا مجموعه کولر
9 سه راهی ترمز
ایستگاه 5 : گردگیر کف
کد کارگر مشغول به کار : HO
مراحل اصلی فعالیت :
023 TP : جا زدن خارهای مشترک نگهدارنده سیم کشی عقب و کابل قفل باز کن درب باک و درب صندوق عقب به تعداد 7 عدد روی تراورس طولی سمت چپ پایین .
002 TP : نصب 9 عدد درپوش سینی کف و جلوی پا قسمت پایین و یک عدد زیر صندلی عقب ، دو عدد درپوش کوچک در قسمت جلو وسط و درپوش های تراورس طولی در رکاب درب دو طرف اتاق .
188 TP : نصب درپوش های سینی جلو پا قسمت بالا داخل اتاق .
229 TP : نصب درپوش های زیر صندلی عقب سمت چپ و راست .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >خارهای سیم صندوق عقب 9 عدد درپوش مشکی رنگ ریز برای کف اتاق
10 9 عدد گردگیر سینی کف
ایستگاه 5 : لچکی و چراغ خطر سمت چپ
کد کارگر مشغول به کار : BO
مراحل اصلی فعالیت :
112 TP : جا زدن شیشه مولدینگ سمت چپ و گیر دادن و بستن مهره های مربوط در مدل های 4 درب .
278 TP : نصب خطر عقب سمت چپ .
076 TP : زدن ضربه گیرهای نمدی جای زاپاس و جای جک .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >شیشه لچکی سمت چپ و مهره های مربوطه . چراغ خطر سمت چپ و مهره های مربوطه . 4 عدد تیکه نمدی .
8 نصب لچکی
19 نصب چراغ خطر 165 4 عدد ضربه گیرهای نمدی زاپاس
ایستگاه 6 5: سیم کشی صندوق
کد کارگر مشغول به کار : BO
مراحل اصلی فعالیت :
420 TP : نصب بست کمربندی پیله دار برای ثابت کردن سیم کشی داخل صندوق عقب و سیم درب باز کن درب صندوق به آستر گلگیر عقب چپ .
422 TP : هدایت سیم کشی عقب زیر تابلت و زدن بست های آن .
328 TP : عبور سیم سوئیچ لای درب عقب راست .
322 TP : عبور سیم سوئیچ لای درب عقب چپ .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >بست کمربندی پیله دار پیچ 32 هدایت سیم پیچی به زیر تابلت عقب
ایستگاه 6 : سیم کشی صندوق
کد کارگر مشغول به کار : OD
مراحل اصلی فعالیت :
077 TNG : زدن خارهای نگهدارنده دسته جک
211 TNG : هدایت سیم کشی عقب روی آستری گلگیر عقب راست و ثابت کردن آن توسط بست کمربندی و دو عدد برچسب نگهدارنده .
324 TP : هدایت کابل قفل باز کن باک از داخل صندوق به پشت درب باک
438 TP : ثابت کردن سیم کشی عقب داخل صندوق چپ و راست توسط چسب های ورقه ای و همچنین روی تقویت لولا و آستری درب صندوق عقب توسط بست های موجود .
193 TP : نصب موقت دو عدد پیچ ضربه گیردار پایه کندانسور کولر به تراورس بالایی رادیاتور .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >خارهای مخصوص .چسب ورقه ای . پیچ ضربه گیر مخصوص
(01) 11 ثابت کردن سیم کشی عقب توسط چسب های ورقه ای
ایستگاه 6 : صافی بنزین
کد کارگر مشغول به کار : BO
مراحل اصلی فعالیت :
287 TP : نصب درپوش های جای زاپاس
313 TP : جا زدن ضربه گیر قلافی فنر درب صندوق عقب
91 TSI : نصب سیستم کنترل فشار هوای باک همراه با واشر لاستیکی و گرد گیر مربوطه قسمت بالایی آستر گلگیر عقب سمت چپ توسط یک پیچ و یک مهره و ثابت کردن سر یکی از شیلنگ ها توسط گرد گیر مربوطه بر روی گلگیر زیر سپر عقب .
417 TSI : جا زدن دو عدد بست کمربندی روی آستر گلگیر جلو چپ .
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >صافی دو قلو « منبع تقطیر » بنزین . ضربه گیر قلافی فنر .بست کمربندی . درپوش مشکی رنگ .
12 سیستم کنترل فشار هوای باک 165 4 عدد درپوش جای زاپاس
ایستگاه6 : سیم کشی کف
کد کارگر مشغول به کار : DO
مراحل اصلی فعالیت :
210 TP : هدایت سیم کشی عقب روی آستری گلگیر عقب چپ و عبور آن از سوراخ به داخل صندوق و ثابت کردن آن توسط چسب های ورقه ای و نگهدارنده .
332 TP : عبور دادن کابل قفل باز کن درب صندوق و به داخل صندوق
340 TP : نصب سیم کشی عقب در محدوده تراورس مرکزی اتاق و چسباندن بر چسب های نگهدارنده .
334 TSI : حمل سیم کشی عقب و نصب آن در محدوده رکاب سمت چپ.
قطعات مورد نیاز در این ایستگاه :
< >سیم های برق کف و صندوق عقب اهرم باک بنزین و صندوق عقب چسب ورقه ای . نمدی زیر داشبورد .
13 سیم کشی کف و ثابت کردن آنها با چسب ورقه ای
34 نصب سیم کشی عقب در محدوده تراورس مرکزی اتاق
ایستگاه 6 : مکانیزم برف پاک کن
کد کارگر مشغول به کار : FO
مراحل اصلی فعالیت :
053 TP : عبور دادن آنتن از سوراخ بیرونی ستون جلو چپ توسط ابزار مخصوص ، بستن پیچ های مربوط به روی ستون « در پرایدهای قدیم » .